środa, 9 kwietnia 2014

I'm Sorry...

Hej! 

Przede wszystkim chciałam Was przeprosić za moją potwornie długą nieobecność,wiem,nawaliłam i bardzo Was przepraszam. Po prostu nie mam kompletnie możliwości napisania czegokolwiek..brak czasu i weny..;c. Niedługo będę pisała testy gimnazjalne,i muszę przysiąść nad nauką bardziej niż kiedykolwiek,naprawdę nie chcę oblać,bo...no nie oszukujmy się,to byłby obciach. Wrócę do Was w maju,kiedy będzie już po tych przeklętych testach. Mam również nadzieję,że do tego czasu wena mi wróci. Nie martwcie się,na pewno Was nie zostawię,po prostu muszę do maja zawiesić bloga. Mam nadzieję,że to zrozumiecie i nie macie mi tego za złe. Tak więc to tyle,jeszcze raz bardzo przepraszam. Pozdrawiam Was bardzo,bardzo,bardzo serdecznie i do napisania! :* Wasza Gośka.<3


1 komentarz:

  1. Nie martw się,na pewno nie stracisz swoich wiernych czytelników. Powodzenia w nauce i egzaminach.:*

    OdpowiedzUsuń